De här tre dagarna av Marc-träning har varit helt underbara. Woody kändes aningen trött idag och vi fick vi lite missar i bytesserierna, så vi gjorde om programmet några gånger, men det bästa var att varje gång så gjorde vi piruetterna så mycket bättre. Jag fick jättebra tips om hur jag ska rida dem och det fungerade verkligen. Hoppas nu bara att jag kan hålla i det här. Det är så nyttigt att få rida program flera gånger och även om jag kände mig alldeles urlakad på slutet och tyckte att jag inte red särskilt bra så ser jag ju sedan på filmen från idag att det faktiskt blev bättre.

När jag kom hem så red jag ut med Gentle i skogen och på rakbanan igen. Hon var helt, helt magiskt fin! Vilken ridkänsla hon bjöd på! Jag tror aldrig att jag känt henne så elastisk och spänstig, underbar i formen och i handen, säkert tack vare träningen i förrgår. Nu är jag jättejättetrött men överlycklig!

