Nu är det officiellt att jag ska få en alldeles egen kür i present av Marc. Wow!!! Jag har inte riktigt kunnat ta in det än. Det är en kür i Intermediaire I. Jag och Petra har redan satt ihop ett preliminärt program och Lee Cassö ska göra musiken. Så här skriver Lee på sin presentation om vilka kürer hon har gjort:

Kristian von Krusenstierna med ”Docci”
vann nyligen internationella küren i Oslo med min musik.
Kristian hade med sig Biggles till Quatar o Doha 2015.
Där red de med helt ny kür från mig. ”Doha-küren”.

Paulinda Friberg är en annan suverän ryttare som jag jobbat mycket med o som red i WC-finalen i Las Vegas med min kür samt i Friends 2015 o placerade sig på 8 plats.
”Las Vegas-küren är en i raden av musik hon beställt av mig. Tidigare har hon ridit stora int mästerskap m min ”Gladiator-kür”.

Jag har varit inbjuden till Tullstorp för att ha kürseminarium med Jan Brinks ”Plantor”.
Samarbetar även m Ridsportförbundet för att utveckla denna gren.

Här följer några av alla de ryttare jag gjort musik till:

Eva Ulf m Caruso vann SM-guld. Kom även 2a i Oslo 2012. De har en symfonisk Michael Jackson-kür och en Tom Jones-kür.

Mats Hendeliowitz m Weinstephaner vunnit o placerat sig massor bla Nations cup i Viduban, Frankrike. De har haft många andra stora framgångar med sin ”Gudfader-kür”. Med Jimmi Choo har han vunnit i Frankrike o vunnit/placerat sig i flera svenska mästerskap m min musik.

Jennie Larsson m Zircoon
Många vinster även internationellt med en Coldplay-kür jag gjort.

Jeanna Högberg m Liza Minelli vinst i Nations Cup, fina resultat i Globen
samt flera svenska mästerskap med min ”Trollkarlen från Oz-kür”.

Ann Hammarlund har
”The spagetti western-kür”

Mimmi Eklund, Segersta EQ har ”The Fox-kür”.

Klara Antelli, Segersta EQ
har ”The Secret-kür”.

12745745_10153592613488611_5481348442723696171_n

