Det blev ett liknande pass på stallplanen ikväll som igår förutom att Woody var mindre spänd och mer samarbetsvillig. Vi la också in lite byten. Eftersom mitt tänkta fyrkantspår inte blir så stort så gjorde jag tre byten i vartannat på diagonalen några gånger och sedan red jag in för att göra några i varje. Första gången drog han iväg men då såg faktiskt även jag katten som strök omkring oss mest hela passet. Så jag galopperade något varv till på spåret och vände sedan in från höger igen och så gjorde vi fem byten i varje. Jag bad inte om fler för det kändes lite trångt och det kändes så enkelt, så jag blev verkligen nöjd med den känslan.

Imorgon är jag ledig. Det ska bli så skönt. Det ska också bli så roligt att få rida Gentle igen. Jag längtar verkligen efter det. Jag längtar också efter ljusare kvällar så att jag kan rida henne mer även när jag jobbar. IMG_9786

