Ända sedan Marc-träningen i augusti då jag och Woody verkligen hade ett genombrott med byten i varje så har jag inte provat det igen. Först ville jag inte att han skulle bli splittrad och börja göra byten i varje på tävlingen så jag avstod fram till dess. Efter tävlingen fick han ju vila nästan en vecka och sedan var han så pigg så jag tyckte inte det var läge att prova några bytesserier överhuvudtaget och nu förra veckan fick han ont i hoven.

Egentligen hade jag inte tänkt på att vi behövt träna på det heller, jag hade ingenting emot att låta det vänta till Marc-träningen. Men ikväll när han kändes så fin så började jag prova några bytesserier och när de kändes bra så fortsatte jag och provade även byten i varje. Redan första försöket gjorde vi fem, sedan blev det någon med tre plus två och sedan en med fyra och sedan en med sex. Då var jag så nöjd så jag provade inte mer. Det bästa var att det kändes väldigt lätt för Woody, men det är jag som måste hitta rytmen bättre. Jag lyckades inte känna rytmen som jag gjorde på Marc-träningen, men sista gången när vi gjorde sex stycken så anade jag en liten tillstymmelse till rytmen i alla fall. 20150816-181555-65755306.jpg

