Petra började göra iordning LA för clinicen när jag hämtade Woody från hagen och provade trava med honom. Han hade sitt hovbandage på sig och travade faktiskt helt rent mot stallet.

När Eva kom hörde jag att hon inte hittat någon ersättare för oss, så jag sa att jag kunde prova vara med. Jocke kom förbi och kände att han fortfarande ömmade kring sprickan. Men jag tänkte att det nog var bra för honom att röra sig lite på mjukt underlag.

Det blev ett precis lagom pass en halvtimme med mest skritt. Woody var superfin, men jag kände att han var lite försiktig ibland framför allt i hörnen i höger varv. Men när vi skulle visa mellantrav och ökad trav tog han i ordentligt och var helt ren. Min fina kämpe! Jag hade en härlig ridkänsla hela tiden och Woody verkade så nöjd att få visa upp sig igen. En som också var nöjd att visa upp sig var LA. Han stortrivdes och var så fin med sin härliga outfit med orange schabrak och benlindor.

20150929-213145-77505505.jpg

20150929-213203-77523986.jpg

