Vi hade inte hjärta att skjutsa grabbarna till ridhuset igår, när vädret var så fint och de ändå skulle få vila idag så kändes det bättre att de fick komma ut i sin underbara beteshage igen. Så kanske att vi tar hem dem imorgon istället.

Idag har jag varit till dem och gett Woody kraftfoder och ryktat honom och sedan tog jag in Gentle och ryktade, sadlade och tränsade henne och jobbade lite som tidigare med att hoppa i stigbygeln och sånt. Hon var väldigt avslappnad och stod så lugnt när jag höll på och hoppade. Dessutom var hon världens mysigaste att hålla på med före och efter. Jag kände verkligen hur mycket jag tycker om henne och att hon tycker om mig. Tänk att man kan bli så lycklig bara av lite puss på mulen och sånt och inte bara av byten i varje, piaff och passage.IMG_5140

