Woody verkade väldigt tillfreds med att jag red på träns istället för kandar. De gånger han spände till var det mycket lättare att rida lite fram och han kom snabbare till avslappning igen.

Jag fick parera lite mellan spänningar i skolorna men sedan blev han bättre och bättre. Vänsterpiruetten blev tyvärr inte bra, men annars flöt det på. Och tänk att när jag väl kom till seriebytena så hann jag börja njuta av ritten. När jag vände in på diagonalen för treorna så kände jag att det här kan vi. Den blev också bra betald vilket är så roligt när man känner att poängen stämmer med känslan.

Vi fick 64,9 % totalt och blev etta av två 🙂 . Ingen seger att tala om då det inte ens blev en klass. Men en seger för mig och Woody med så härlig ridkänsla och avslappning.

20150426-063333-23613947.jpg

20150426-063337-23617146.jpg

