Imorgon ska jag vara ledig och tänkte ta det ordentliga genomridningspasset/genrepet med Woody i manegen på kandar, men jag hade så tur att jag hann ta ett liknande pass idag också. Ensam i manegen och relativt nysladdat, plus i kanten för det.

Så när jag hade värmt och började rida travskolor som de ligger i PSG så fortsatte jag och red igenom hela programmet. Det flöt egentligen ganska bra förutom första serien, då flera gick på läktaren och smällde i dörrar, då började Woody studsa så jag fick vända om och göra om det. Halvpiruetterna gick överraskande bra, men sista uppridningen blev riktigt dålig. Så sedan tränade jag på uppridningar, ibland gjorde jag halt, ibland red jag bara rakt fram och ibland bytte jag galopp innan kortsidan som det är i Msv A efter galoppslutan.

Med tanke på att Woody vilade igår och sällan brukar gå riktigt bra på kandar första dagen efter vila så är jag riktigt nöjd. Nu kan jag rida ett lite lättare pass men ändå på kandar imorgon igen och det känns bra innan helgen. 10961906_792032680881039_240511687_n

