För kommentaren till mitt förra inlägg! Jag och Petra satt just och pratade igår om vad vi skriver om på bloggen. Jag trodde när jag skulle börja blogga att jag skulle skriva mer personliga inlägg om reflektioner kring livet, men de gånger jag tänkt att jag ska göra det så tvekar jag ändå för att det känns lite för utlämnande. Därför har det blivit mer av en träningsblogg och kanske lite enformigare att läsa och jag funderade faktiskt igår på om jag ska fortsätta blogga. Då blev jag så glad över din kommentar.

Men jag gillar faktiskt att blogga också, oavsett om någon skulle läsa eller inte. Det är som att skriva en träningsdagbok och under tiden jag skriver så analyserar jag också träningen lite mer och kommer på ett och annat. Så jag fortsätter i alla fall ett tag till och så fick jag en liten puff av dig Johanna, tack för det!

