Idag var Norran på besök i stallet för att göra ett reportage om Kågedalens Ryttarförening, men också om mig som tävlingsryttare. Jag hade bara fått information om att komma dit och bli intervjuad, men väl där så ville de fota när jag red också och eftersom det var upptaget med ridlektioner i manegen så fick det ske på utebanan. Så det blev till att snabbt göra iordning Woody för en liten ridtur. Petra var också med och red och blev fotad. Det kanske blev för mörkt så det blev tal om att ta om bilderna i dagsljus, så jag vet inte om det blir något reportage nu eller inte. 

Men under intervjun fick jag frågan vad jag har för målsättning. När jag köpte Woody var mitt mål att tävla Msv B med honom och det känns ju roligt att vi redan har uppfyllt det målet. Nu är målet att kvala till Intermediare. Men en dröm som jag har det är att någon gång få rida en kür. Ibland kan man väl göra det även i Intermediare, så det är ju ingen omöjlighet. Om bara Woody får vara frisk och vi får fortsätta att utvecklas tillsammans. Och så klart så vore det inte så dumt att få prova rida Grand Prix 🙂 .

Bild

